ESMÉ BAK . 08 Maart 2017 . 1 comments

#IamInez

Als Inez Cashmere richten wij ons niet per se alleen op vrouwen, maar zij staan vandaag wel even in het zonnetje!

Afgelopen zaterdag lieten wij op de Fashion Night in Den Haag een aantal stukken van onze nieuwe collectie in samenwerking met GHIMELLS zien. We zijn deze samenwerking aangegaan, omdat de kernwaarden van beide merken sterk overeen komen. Als Inez Cashmere richten wij ons niet per se alleen op vrouwen, maar zij staan vandaag wel even in het zonnetje.

Vandaag is het Internationale Vrouwendag, een dag die aan veel van ons als een doodgewone woensdag voorbij zal gaan. Maar wij vinden dat iedere dame zich best even heel speciaal mag voelen op 8 maart. Op nationaal niveau zijn er vandaag veel lokale projecten met een specifiek thema. Hier doen wij zelf niet aan mee, maar we hebben ons eigen project bedacht. Een thema wat ons opviel, was: ‘become the best version of yourself’. Zowel wij van Inez Cashmere, als GHIMELLS streven ernaar om iedere, unieke vrouw zo te kleden dat zij zo goed in haar vel zit dat ze de beste versie van haarzelf naar buiten brengt.

 

 We mogen van geluk spreken dat het al bijna 100 jaar geleden is dat wij als vrouwen gebukt gingen onder oneerlijke werkomstandigheden en ongelijke rechten. Gelukkig is dit vandaag de dag niet meer direct aan de orde, maar we mogen er best even stil bij staan. Als we op dit moment, anno 2017, in een onveranderde situatie zouden leven, dan zouden wij als carrièrevrouwen van team Inez Cashmere geen voet aan de grond krijgen.

“I know that sexism strangles, but it’s your inner Queen you must protect.”

Inmiddels zijn wij als bedrijf van een meisje uitgegroeid tot een vrouw en dit willen wij vandaag dan ook min of meer vieren. We zijn begonnen met het toegankelijk maken van exclusieve kasjmieren items voor iedere vrouw. En door onze samenwerking met GHIMELLS zijn wij nu ook in staat om onze collectie uit te breiden met nieuwe exclusieve items. Omdat we nu iets serieuzer ons plekje op de markt moeten gaan veroveren, willen wij duidelijk maken dat we er voor iedereen zijn. We willen ieder individu op hun persoonlijke manier een authentieke uitstraling geven door middel van onze items.  

“This is a man’s world, but it would be nothing without a woman or a girl.”

Ons team bestaat uit vrouwen uit alle verschillende windstreken, met andere achtergronden en met andere interesses. Vandaag zijn we echter allemaal even Inez. Misschien voelt het soms alsof je uiterlijk er meer toe doet dan wie je van binnen bent. Dat je aan een bepaald

e maatstaf moet voldoen om mee te komen met de rest. Maar wij hebben oog voor jouw uitstraling die van binnenin komt en wij met onze producten kunnen omarmen. Met deze ‘I am Inez’- campagne willen wij laten zien dat wij als veelzijdig team een divers scala aan vrouwen representeren. De stoffen de we hiervoor gebruiken, worden omgesmolten om met jouw identiteit te matchen. Onze kledingstukken gaan terug naar de oorsprong, naar de puurheid van de vrouw. Uniek, puur en krachtig. You are, we are, I am Inez.

  

1 comments

  • KAN WAH- 08 MAART 2017 23:21

    Jullie story op Instagram was daadwerkelijk fabuleus! "This is a man's world" gaat terecht door jullie overrompeld worden! Leuk hoe jullie je volgers op de hoogte brengen met deze blog, leuke nieuwsbrief van vandaag en uiteraard jullie fantastische campagne!
    De sjaals zijn mooi en zitten geweldig! De items uit de Den Haag fashion night gaat veel moois beloven!
    Ga zo door!
    Met trots jullie sjaal dragend, als klassieke kerel zijnde: #IamInez !

Reacties

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden*

Recent posts

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »